بهترین‌ایمپلنت‌ساخت‌کدام‌کشوراست؟ - کیان طب اطلس

بهترین‌ایمپلنت‌ساخت‌کدام‌کشوراست؟

۱۰ تااز بهترین ایمپلنت ها ازجمله ایمپلنت‌های فرانسوی بایوتک و

شاید برایتان شوال باشد که بهترین ایمپلنت ساخت کدام کشور است؟ برندهای ایمپلنت دندانی قطعات و سیستم‌های ایمپلنت را برای عملیات ایمپلنت دندان تولید می‌کنند. آنها کیفیت، دوام، نوآوری و قیمت مناسب را در درجات مختلف ارائه می‌دهند. همچنین، برخی از شرکت‌ها بسیار جدید هستند، در حالی که برخی دیگر سابقه زیادی دارند. به طور کلی، کلینیک های دندانپزشکی در سراسر جهان چند برند را در دست دارند. که فکر می‌کنند برای اکثر مشتریان خود مناسب هستند. و تمایل دارند از یکی از آن مارک‌ها استفاده کنند.

انتخاب یک نام تجاری از یک لیست جهانی برای یک بیمار عادی کار سختی خواهد بود. در جهانی، بیش از ۱۵۰ شرکت در تلاش هستند تا راه خود را در بازار ایمپلنت دندان باز کنند. برای یک فرد عادی تقریبا غیرممکن است که در مورد همه آنها آگاه باشد. با این حال، از آنجایی که موضوع دندان شماست، نمی‌توانید از جستجوی بهترین مارک‌های ایمپلنت خودداری کنید. لیستی از برند برتر ایمپلنت دندان در بازار را مشاهده می‌کنید. که برای هر کدام توضیحی ارائه می‌شود. و نکات مهی درباره آن‌ها ‌ذکر شده است.

Strauman

Strauman که در سال ۱۹۵۴ تأسیس شد، یک شرکت معروف ایمپلنتولوژی سوئیسی است. آنها تحقیقات زیادی، ساخت دندانپزشکی و بیومواد انجام می‌دهند. آنها همچنین روی نرم افزار دندانپزشکی سرمایه گذاری می‌کنند تا در ایمپلنت دیجیتال و تجهیزات پیشرو باشند. تولیدات آنها بسیار نوآورانه، بادوام و ایمن است. آنها همچنین به متخصصان و کلینیک‌های دندانپزشکی محصولات ترمیمی و جراحی را ارائه می‌دهند. به عنوان منبع کامل دندانپزشکی، بسیاری از کلینیک‌ها و متخصصان دندانپزشکی Straumann را ترجیح می‌دهند. با این حال نسبت به سایر ایمپلنت‌ها Straumann نسبتا گران است.

 

biotech dental

biotech یک کمپانی اصلی ایمپلنت فرانسوی در بخش مراقبت‌های بهداشتی با ۳۰ سال تجربه است. Biotech Dental طراح و سازنده تجهیزات پزشکی و راه حل‌های دیجیتال است. برای دندانپزشکان، ارتودنتیست‌ها و آزمایشگاه‌های دندانپزشکی راحتی  به ارمغان می‌آورد. هدف گروه ما ارائه ابزار برای متخصصان دندانپزشکی است. مراقبت عالی از طریق فناوری های نوآورانه از اهداف این کمپانی است. موقعیت این شرکت بر فناوری های جدید متمرکز شده است. که منجر تولید ایمپلنت با ماندگاری طولانی٬ قیمت بهینه٬ کیفیتی عالی٬ و نتیجه تضمین شده است.

 

 

 

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید