قیمت ایمپلنت فرانسوی و کره ایی - کیان طب اطلس

قیمت ایمپلنت فرانسوی و کره ایی

مقایسه ایمپلنت فرانسوی و رقبا از لحاظ قیمت و مزایا و کیفیت

قیمت ایمپلنت فرانسوی و کره ایی؟ روش‌های متفاوتی برای کاشت دندان وجود دارد،  این روش‌ها شیوه خاصی دارند. به همین دلیل  هزینه ها همیشه به عنوان طیف گسترده ای دارند. روش‌های ایمپلنت پیچیده هستند. در این مقاله قیمت ایمپلنت فرانسوی٬ایرانی و کره ایی برسی خواهیم کرد.

عناصری که در هزینه نهایی ایمپلنت شما نقش دارند عبارتند از:

دندانپزشک طبق معاینه جامعی که انجام می‌دهد که شامل تصویربرداری سه بعدی است .
در شرایطی که جراح  دندان های مشکل دار در صورت لزوم بکشد. مراحل کاشت ایمپلنت(های) دندان. سختی جراحی.
سخت افزار تکیه گاه.
ساخت روکش.
نوع ایمپلنت.

به طور کلی، ایمپلنت یک سرمایه گذاری مادام العمر است. برخلاف روش‌های دیگر در دندانپزشکی که هزینه واحدی دارد. هزینه ایمپلنت بسته به سختی جراحی و تعداد ایمپلنت و نوع آن متفاوت است. قیمت ایمپلنت فرانسوی و کره ایی در ادامه با توجه به نوع و کیفیت شان برسی خواهیم کرد.

ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت دندان فلزی از جنس تیتانیوم است. در استخوان فک بیمار قرار میگیرد. ایمپلنت از ۳ قسمت تشکلیل شده است فیکسچر٬ اباتمنت و روکش و ظاهری کاملا شبیه دندان طبیعی دارد. و بهترین جایگزین دندان شماست.  اباتمنت به عنوان یک ارتباط دهنده فیکسچر را به روکش مرتبط میکند. فیکسچر به عنوان ریشه عمل میکندو  روکش و اباتمنت را در استخوان فک ثابت نگه می‌دارد. قیمت ایمپلنت فرانسوی و کره ایی متفاوت است. ایمپلنت اروپایی قیمت بیشتری نسبت به کره‌ای ها دارند.

ایمپلنت فرانسوی:

از برند‌ها و کیفیت‌های متفاوتی برخوردار است به طور متوسط قیمت آن ها در سال ۱۴۰۲ از ۹۰۰۰۰۰۰ تومان تا ۱۸۰۰۰۰۰۰است. درباره ایمپلنت فرنسوی بایوتک دنتال٬ این ایمپلنت به شما گارانتی مادام العمر می‌دهد. و ضمانت کیفیت و محصولات خود را به صورت دایمی میکند. این ایمپلنت با توجه به قیمت ایمپلنت فرانسوی دارای کیفیت بالایی است. و با ایمپلنت‌های اروپایی رقابت میکند.

ایمپلنت کره ایی:

امروزه تعدادی زیادی برند‌های کره ایی موحود است. که از کیفیت‌های متفاوتی برخوردار است. ایمپلنت کره ایی به دلیل قیمت مناسبی که دارد در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است. قیمت ایمپلنت کره ایی در سال ۱۴۰۲ از حدود ۷ میلیون الی ۱۱ میلیون تومان است. در بین کره‌هایی هم درجه یک و دو دارد که باتوجه به کیفیت قیمت بالاتری دارد.

 

 

 

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید