همه چیز درباره ارتودنسی شفاف - کیان طب اطلس

همه چیز درباره ارتودنسی شفاف

ارتودنسی نامريی فرانسوی مزایا و کاربرد‌ها

از بهترین روش‌های ارتودنسی ارتودنسی نامريی فرانسوی است. که در آن از نظر ظاهری برای مراحعه کننده اشکال ایجاد نکنه و احساس راحتی داشته باشد. پس کسانی که می‌خواهند بی سرو صدا ‌دندان‌هایشان را مرتب کنند پیشنهاد ما به شماا الاینر‌های شفاف است. این الاینر‌ها از جنس پلاستیک محکم هستد. و مناسب برای انجام تمام حرکات دهان. همه خواهان یک لبخند زیبا هستند، اما بسیاری از ما برای رسیدن به آن به کمک نیاز داریم. افراد بیشتری با دستگاه‌های ارتودنسی شفاف به نام الاینر به موفقیت دست پیدا می‌کنند.

ارتودنسی چیست؟

یکی از روش‌های علوم دندانپزشکی و پزشکی است. که به مرتب شدن دندان‌ها رفع ناهنجاری‌های فک کمک خواهد کرد. علاوه بر اینکه بر زیبایی شما می‌افزاید. یک عمل درمانی نیز محسوب میشود. روش‌های متفاوتی از ارتودنسی وجود دارد. در اینجا الاینر‌ها‌شفاف بایوتک را برسی خواهیم کرد.

 

ابتدا برسی ‌خواهیم کرد ارتودنسی نامريی فرانسوی بیشتر برای چه کسانی مناسب‌تر هست:

اگر نیازمند ارتودنسی هستید و مایل نیستید دیگران بفهمند.

از ارتودنسی‌ها با متریال فلزی استقبال نمیکنید.

سن تون بالا است.

اگر ناهنچاری دندان‌هایتان خیلی زیاد نیست.

 

الاینر‌ها یا ارتودنسی شفاف چی هستند؟

پلاک‌های شفاف ارتودنسی که برای درمان ناهنجاری‌های دندانی استفاده میشوند هستد. بریس‌ها از براکت‌هایی استفاده می‌کنند. که با سیم به هم متصل شده‌اند تا دندان‌ها را به حرکت تشویق کنند. الاینرها مجموعه ای از ارتودنسی سفارشی و محکم هستند. که روی دندان‌ها می‌لغزند. ترازهای شفاف (یا “نامرئی”) برای همه مناسب نیست. متخصص ارتودنسی یا دندانپزشک شما به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید چه چیزی برای شما بهتر است. از آنها بپرسید که آیا تجربه ای در درمان افراد با الاینرها دارند یا خیر.

الاینر فرانسوی

 مزایای الاینر یا ارتودنسی شفاف:

یکی از مزایای این روش این است که می‌تونید آن را هنگام غذا خوردن از دندان‌های خود خارج کنید.

جلوگیری از عفونت لثه.

هم رنگ  بودن با دندان‌ها.

کاهش احتمال پوسیدگی.

و هنگام مسواک زدن میتوانید آن را خارج کنید. و از پوسیدگی و ابتلا بیماری لثه جلوگیری میکند.

مزایای الاینر

از مزای الاینر  ارتودنسی نامريی ارتودنسی نامريی فرانسوی بایوتک:

جنس محکم الاینر‌ها متریال خاص شان بعد از ساحته شدن با دست پولیش داده میشود. و از همه مهم‌تر طرح درمان را از خود فرانسه ارسال میگردد. و اختصاصی برای هر فرد است. بیشترین سطح تماس با دندان را  دارد.

هزینه‌ ارتودنسی با الاینر‌های شفاف:

الاینر‌ها با توجه به مزایایی که دارند. قیمت مناسبی دارند. قبل از شروع طرح درمان نیاز به قالب گیری از دهان بیمار است. سپس برای کارشناسان بایوتک فرستاده می‌شوند. طرح درمان داده میشود. سپس با توجه به نوع مشکل بیمار طرح درمان از فرانسه همراه با الاینر‌ها ارسال میشه.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید