بهترین ایمپلنت ساخت کدام کشور است؟ - کیان طب اطلس

بهترین ایمپلنت ساخت کدام کشور است؟

بهترین ایمپلنت ساخت کدوم کشور است.

بهترین ایمپلنت ساخت کدام کشور است؟ این سوالی است که ممکن است برای همه کسانی که نیاز به ایمپلنت دارند پیش بیاید. امروزه همه میدانند که ایمپلنت‌های دندانی بهترین روش جایگزینی برای بیدندانی هستند. همچنین کشور‌های زیادی در ساخت ایمپلنت شرکت دارند. که همه آن‌ها دارای نقاط ضعف و قدرت هستند. اگر شما هم به دنبال بهترین ایمپلنت برای خود هستید. این مقاله شما رو در بهترین انتخاب یاری میکند.

بهترین نوع ایمپلنت در ایران کدام است؟

بهترین ایمپلنت در ایران از نظر کاشت٬ ایمپلنت‌های دیجیتال هستند. زیرا موفقیت کاشت این ایمپلنت‌ها بالا است. ایمپلنت‌های زیادی در ایران موجود است. بهترین ایمپلنت بسته به شرایط و عکس دندان و نظر جراح دندانپزشک تعیین میشود. چون ایمپلنت نقش دندان را ایفا میکند. و مدت زیادی در دهان شما باقی خواهد ماند  حتما پیش متخصص خوب رفته و از برند‌های معتبر استفاده کنید.

بهترین ایمپلنت دنیا چیست ؟

مینوان گفت بهترین ایمپلنت اشترومن است ولی از قیمت بالایی برخوردار است. در همان کیفیت ولی با قیمت بهتر میتوان به ایمپلنت فرانسوی بایوتک اشاره کرد. بیشتر از ۳۵ سال است که در صنعت ایمپلنت فعالیت دارد. این کمپانی در اروپا٬ آمریکا و آسیا نیز محبوبیت زیادی دارد. نه تنها در ایمپلنت بلکه در صنعت دندانپزشکی نیز بسیار پیشرفته است. حتی در صنعت خودرو نیز این کمپانی سازنده موتورّهای پورشه نیز است.

بهترین مارک‌های ایمپلنت دندان:

اشترومن: ایمپلنت اشترومن از ایمپلنت‌های قدیمی است. در سال ۱۹۵۴ با تکنولوژی بالا در صنعت ایمپلنت به کار میرود.

 زیمر: ایمپلنت آمریکایی است که در سال ۱۹۲۷ تاسیس شده است.

بایوتک دنتال فرانسه: همانطور که دربالا نیز توضیح دادیم جز برترین ایمپلنت‌ها با قیمت مناسب است.

 ایمپلنت اوستم:  ایمپلنت کره ایی با کیفیت بالاست. که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد. دفتر آن در سیول قرار دارد. این کمپانی موفق به دریافت گواهینامه‌های fda و ce شد. دارای ۲۴ نوع ایمپلنت و محصولاتش دربیش از ۵۰ کشور مورد استفاده است

Nobel Biocare یکی دیگر از شرکت های سوئیسی است که در زمینه سیستم های ایمپلنت دندان تجربه بالایی دارد. نیز از تیتانیوم ساخته شده اند و در اشکال و اندازه های مختلف موجود می باشند. . برای این منظور، آنها هدف خود را از توانمندسازی متخصصان دندانپزشکی در سراسر جهان توضیح می دهند.

دنتسپلی سیرونا: که در سال ۱۸۹۹ تأسیس شد، و یک برند آلمانی است. . اگرچه آنها قبل از اینکه متحد شوند، شرکت های نسبتاً متوسطی در منطقه محلی خود بودند، اما از سال ۲۰۱۶ به طور قابل توجهی تجارت را توسعه دادند

 

برندهای ایمپلنت دندانی با کیفیت خوب می توانند با مراقبت مناسب از دهان و معاینات منظم برای مدت طولانی دوام بیاورند. برندهای بی کیفیت ایمپلنت دندان طول عمر نسبتاً کوتاه تری دارند. اگر ترجیحات یا نگرانی های خاصی در مورد مارک های ایمپلنت دندان دارید، آنها را با متخصص دندانپزشک خود در میان بگذارید تا او گزینه های متناسب با نیاز شما را ارزیابی کند. مطمئن شوید که به تخصص دندانپزشک خود اعتماد دارید. هزینه برندهای ایمپلنت دندان اغلب یک عامل مهم است، اما نباید تنها عامل انتخاب از بین آنها باشد. سایر عوامل مانند ایمنی، عملکرد بلند مدت و قابلیت اطمینان را در اولویت قرار دهید.

 

 

 

 

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید