برتری ایمپلنت فرانسوی - کیان طب اطلس

برتری ایمپلنت فرانسوی

ایمپلنت دندان همان روش درمانی برای جایگذاری جای خالی دندان و یا دندان پوسیده است. از دلایل رایج شدن ایمپلنت دندان این است که عملکرد کاملا مشابه با دندان واقعی را دارد. و از نظر ظاهری نیز کاملا مشابه دندان طبیعی است. به طور کلی عمل جراحی ایمپلنت توسط ایمپلنتلوژیست انجام می‌شود و بهترین روش جایگزینی دندان است. در ادامه به برتری ایمپلنت فرانسوی بر دیگر رقبا و دلیل انتخاب این ایمپلنت توضیح خواهیم داد.

از برتری ایمپلنت فرانسوی می‌توان به این اشاره کرد که حس دندان مصنوعی در فرد ایجاد نمی‌کند. زیرا در بعضی از روش‌های قدیمی‌تر مثل دندان مصنوعی هنگام غذا خوردن برای فرد اشکال ایجاد می‌کرد. و ممکن بود از دهان فرد خارج شود. اما امروزه با پیشرفت علم وفناوری و تجهیزات دندانپزشکی ایمپلنت‌ها این مشکل را رفع کردند. و در جویدن مشکلی ایجاد نمی‌کند.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان دارای  سه قسمت فیکسچر٬ اباتمنت و روکش است. از جنس تیتانیوم هست. ایمپلنت در استخوان فک کاشته می‌شود. سپس روکش دندان روی آن نصب میشود. و استحکام زیادی دارد. استفاده از این روش به زیبایی و قدرت جویدن شما کمک میکند. پرکاربردترین برندهای  ایمپلنت دندان برندهای سوئیسی، آلمانی، آمریکایی، فرانسوی و کره‌ای هستند. ایمپلنت فرانسوی به دلیل کیفیت بالا و دوام و ماندگاری طولانی مورد توجه زیادی قرار دارد.

قبل و بعد ایمپلنت فرانسوی

آشنایی با ایمپلنت فرانسوی بایوتک:

کمپانی بایوتک دنتال فرانسه پیشگام و آینده نگر در زمینه تجهیزات دندان پزشکی است. و هدف این کمپانی رفع نیاز‌های دندانپزشکان و مراجعه کنندگان ایمپلنت است. ایمپلنت‌های فرانسوی بایوتک دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب‌تری هستند به نسبت ایمپلنت‌های دیگر اروپایی. و در سراسر جهان محبوبیت و مورد استفاده قرار گرفته است. در ایران شرکت کیان‌ طب اطلس تنها نمایندگی انحصاری ایمپلنت بایوتک است. این شرکت برای ایمپلنت‌های خود گارانتی مادام العمر در نظر دارد. و پشتبانی ۲۴ ساعاته و مشاوره رایگان در بروز هرگونه سوال یا مشکل در حین جراحی از خدمات کیان طب است.

برتری ایمپلنت فرانسوی بایوتک چیست؟

۱- بسته بندی کاملا استریل و امکان بازکردن پلمپ جعبه ایمپلنت توسط خود بیمار. ۲-امکان برسی تاریخ فیکسچر توسط بیمار. ۳-دارای برترین موتور ایمپلنت جهان bien air سويیس. ۴- دارای دفترچه گارانتی مادام العمر. ۵- بدون bone lost و بدون از دست دادن پیچ و ایمپلنت. ۶- مشاوره رایگان و قیمت مناسب. ۷- پشتیبانی ۲۴ ساعته در جراحی از مزایای ایمپلنت فرانسوی بایوتک و خدمات شرکت کیان طب اطلس است.

قیمت ایمپلنت فرانسوی بایوتک لاین کانتکت مزایا

انواع ایمپلنت فرانسوی:

فرانسه به دلیل استفاده از تکنولوژی بالا و استفاده از فناوری روز در صنعت تجهیزات دندانپزشکی همه انواع ایمپلنت دندانی را تولید می‌کند. که باتوجه به نظر دندانپزشک و شرایط شما یکی از انواع روش‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد. ایمپلنت اندواستیل (داخل استخوانی): این نوع از ایمپلنت در زیر لثه قرار می‌گیرد. نوع دیگر ایمپلنت ساب پریو استیل: این ایمپلنت روی لثه قرار می‌گیرد.

قیمت ایمپلنت فرانسوی:

به طور کلی ایمپلنت‌های اروپایی قیمت بالا‌تری نسبت به ایمپلنت‌های کره ایی و ایرانی دارند. قیمت برند‌های فرانسوی بر اساس کیفیت و کارایی به درجات مختلف دسته بندی می‌شوند. که به درجات اول٬ دوم٬ سوم از لحاظ کیفیت تقسیم می‌شوند. کمپانی بایوتک از ایمپلنت‌های فرانسوی درجه یک فرانسوی است. که به نسبت اروپایی‌های دیگر قیمت بهتری دارد در حین حال کیفیت بالا و در موارد ایمپلنت فوری و دیگر روش‌ها استفاده می‌گردد. شما می‌توانید با پرداخت هزینه کم‌تر از مرغوب‌ترین ایمپلنت اروپایی بایوتک فرانسه استفاده کنید.

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید