بهترین برند ایمپلنت چیست؟ - کیان طب اطلس

بهترین برند ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت فرانسوی بایوتک دنتال بهترین ایمپلنت موجود

در مورد بهترین ایمپلنت می‌توان گفت کشور‌های اروپایی: فرانسه٬ سوییس٬ آلمان و کشور‌های آمریکایی بهترین ایمپلنت‌ها را تولید می‌کنند. انتخاب ایمپلنت بسیار مهم است. زیرا جایگزین دندان شما می‌شود و مادامالعمر در دهان شما باقی می‌ماند. در نتیجه باید در انتخاب ایمپلنت دندان خود دقت کنید و بهترین را انتخاب نمایید. در ادامه شما را به انتخاب بهترین ایمپلنت راهنمایی خواهیم کرد.

کدوم برند ایمپلنت را انتخاب کنم؟

شما نباید برای ارزان‌تر شدن قیمت ایمپلنت از ایمپلنت‌هایی استفاده نمایید که کیفیت مطلوبی ندارند. از جمله بعضی از ایمپلنت‌های  چینی و کره ایی که نظارت کافی روی تولید‌ آن‌ها صورت نگرفته است. این ایمپلنت‌ها امکان خرابی و از دست رفتن پیچ را بعد از چند سال دارند. پزشکان زیادی از ایمپلنت فرانسوی بایوتک دنتال استفاده می‌کنند. این ایمپلنت در کشور فرانسه تولید می‌گردد.و بهترین برند ایمپلنت است که شما می‌توانید انتخاب کنید. و شرکت ما کیان طب اطلس نماینده انحصاری ایمپلنت فرانسوی بایوتک است. شرکت کیان طب تمام فیکسچر‌های خود را گارانتی مادام العمر می‌کند. و حتی برای سهولت پرداخت شرایط اقساط را برای دندانپزشکان  فراهم خواهد کرد.

هر آنچه که باید درباره ایمپلنت دندان بدانید:

ایمپلنت برای جایگزینی دندان بهترین انتخاب است. تا پیش از این روش‌های دیگری وجود داشته است. اما کیفیت و ماندگاری ایمپلنت را ندارد. اما امروزه  با پیشرفت علم اکثر مراجعه کنندگان ایمپلنت را به عنوان جایگزین دندان استفاده می‌کنند. کاملا شبیه به دندان‌های طبیعی است. ایمپلنت نیز پیشرفت‌های زیادی داشته و روش‌های در این باره ابداع شده که در مدت کوتاه صاحب دندان شوید.

خود واژه ایمپلنت به معنی کاشتن است. از این روش برای کاشت دندان از دست رفته استفاده میشود. بغضی مواقع این امکان وجود دارد  دندان‌ها بر اثر ضربه با شدت، پوسیدگی‌های عمیق، عفونت و… از بین بروند. بهترین روش در این مواقع ایمپلنت دندان است. پایه ایمپلنت از جنس تیتانیوم بوده. کاملا با بدن سازگار است. مقاومت بسیار زیادی دارد. بهترین برند ایمپلنت ایمپلنی است که ماندگاری طولانی داشته و شما با خیال راحت بتوانید از انواع غذا‌ها بخورید.

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید