سیستم ایمپلنت فرانسوی - کیان طب اطلس

سیستم ایمپلنت فرانسوی

فرانسه دارای بهترین ایمپلنت و متریال کیفیت سیستم ایمپلنت فرانسوی

بر اساس مقالات قبلی به دلایل مختلفی ممکن است دندان‌ها از دست بروند. از جمله٬ پوسیدگی دندان٬ سن٬ عدم رعایت بهداشت و دخانیات از عوامل از دست دادن دندان‌ها هستند. بهترین روش جایگزینی ایمپلنت دندان است. ایمپلنت دارای یک پایه که همان فیکسچر است. و اباتمنت که روی فیکسچر قرار می‌گیرد و در آخر روکش دندان است. که باعث می‌شود ایمپلنت شبیه دندان واقعی باشد.

سیستم ایمپلنت فرانسوی دارای اتصال دقیق٬ مکانیک ایمن٬ که از دست دادن و چرخش پیچ را  ندارد. این سیستم سازماندهی و طراحی خاصی دارد. به راحتی قابل مدیریت است. راحتی کار را برای پزشکان، تکنسین‌های دندانپزشکی و دستیاران فراهم می‌کند. فرانسه از ابتدا در صنعت دندانپزشکی حضور پر رنگی داشته است. قرن هجدهم اثر طلایی دندانپزشکی فرانسه بود. و پیشرفت‌های قابل توجهی را به ارمغان آورد. که تا به امروز به شکوفایی خود ادامه می‌دهد.

ایمپلنت دندان:

ایمپلنت جایگزین دندان از دست رفته و دندان‌های مصنوعی قدیمی است. فیکسچر ایمپلنت شبیه به یک میله کوچک پیچی است. که جراح طی جراحی ایمپلنت داخل استخوان فک می‌گذارند. در استخوان فک بدون حرکت ثابت میشود. و پایه ایی برای اباتمنت و روکش دندان است. به زیبایی و تغذیه و جویدن کمک خواهد کرد. و ظاهری کاملا شبیه به دندان طبیعی دارد.

این پروتز معمولا دارای پایه تیتانیوم است. ابتدا با دریل کردن در لثه سوراح ایجاد می‌کنند. سپس فیکسچر را قرارداده برای جلوگیری از ورود گرد و غبار فیکسچر را روی آن میبندند. پس از پیوند استخوان و قالب‌گیری اباتمنت و روکش را قرار می‌دهند. افراد زیر ۱۸ سال به دلیل اینکه ممکن تراکم استخوان کافی نباشد مناسب گذاشتن ایمپلنت نیستند.

برندهای برتر ایمپلنت فرانسوی

دوام و ماندگاری ایمپلنت:

دوام و ماندگاری ایمپلنت میتواند مادام العمر باشد. در صورتی که از برند ایمپلنت با کیفیت استفاده کنید. بهداشت و مراقبت‌های پس از ایمپلنت را به خوبی رعایت کنید. و چکاب دندان پزشکی خود را به تعویق نندازید. ایممپلنت دندان شما دایمی است و نیازی به تعویض نخواهد داشت. روکش یا تاج دندانی که بر پایه ایمپلنت برای شما قرارداده شده. با مراقبت‌های روزانه و رعایت بهداشت  بطور متوسط به مدت ۱۰ سال به بالا  دوام خواهد داشت.

 

مزیت ایمپلنت فرانسوی بایوتک:

انتهای اپیکال ایمپلنت کروی است. و به عروق و اعصاب و سینوس صدمه نمیزند.

رزوه‌های ثانویه منجر به افزایش سطح ایمپلنت و توزیع بهتر نیروها به استخوان است.

رزوه‌های بلند و برنده در طول ایمپلنت منجر به ثبات اولیه بهتر ایمپلنت در زمان جراحی میشود.

سیستم کانکشنST منجر به قرارگرفتن قطعات داخل ایمپلنت و جایگزینی قابل تکرار این قطعات است.

این سیستم از نظر تنوع سایزی کامل است.

رزوه‌های قسمت اپیکال با فواصل متغییر برای درگیری بهتر با استخوان.

و بسته بندی کاملا استریل این بسته و باز کردن ایمپلنت در حضور بیمار.

مزیت ایمپلنت های فرانسه بابوتک

سطح ایمپلنت Kontact  بعد از چند مرحله سندبلاست٬ با اسید اچ شده و خنثی میشود. این فرایند اتصال و رشد سلول‌ها را در سطح ایمپلنت تسهیل میکند. به این ترتیب osseointegration بهبود یافته. و استیوبلاست‌ها اتصال و رشد سریع‌تری خواهند داشت. این ایمپلنت دارای ابدوستی ۱۰۱ درجه است. و انرژی سطحی ۳۵/۲ و این قابلیت بالای مرطوب شدن منجر به رشد مجدد استخوان میشود. همچنین سطح ایمپلنت کنتاکت به دفعات در طی مراحل تراش و آماده سازی سندبلاست شده. و در حمام الکل و ایزوپروپانول با دمای ۷۰ درجه شسته سپس اسید اچ و بعد خنثی میشود.

ایمپلنت‌های هیدروفیل

تنوع سایزبندی ایمپلنت فرانسوی

درباره کیفیت سیستم ایمپلنت فرانسوی بایوتک:

استفاده از کیت جراحی بایوتک بسیار راحت است. و سرعت العمل پزشک را بالا می‌برد. دارای دو ردیف دریل که بسیار تیز است. به راحنی می‌توان استخوان را دریل کرد. و دو ردیف دریل هم دارد برای استخوان‌هایی که دانسیته بالایی دارند. اکسترکتور برای خارج کردن اباتمنت را دارا است. تورک رنج بایوتک هم در کیت جراحی موجود است. و شامل قطعات دیگر برای آسانی جراحی ایمپلنت است.

کیت جراحی ایمپلنت فرانسوی:

این کیت بسیار کار را برای دندانپزشکان عزیز راحت.کرده است. قطعات جراحی کالر کد شده هستند.  دو ردیف دریل در ست جراحی وجود دارد. دریل‌ها بلند و کوتاه هستن. علاوه بر آن دو ردیف ریمر هم هست برای استخوان با دانسیته بالا در کیت موجود است. آچار برای خارج کردن اباتمت دارد. آگزیال گیج که دید جراحی اولیه میدهد. و یه جور شبه ایمپلنت است. تورک رنج بایوتک نیز در ست جراحی تعبیه شده است. جراح میتواند ایمپلنت را می‌توان ۱-۲ میلی متر پایین تر از سطح استخوان قرار دهد.  تا شرایط باسازی بهتر فراهم شود.

 

کامل ترین سیستم جراحی ایمپلنتسیستم جراحی بایوتکنحوه دریل کردن ایمپلنت

کیت استاپر:

برای اطمینان از عمق دریل کردن بدون صدمه احتمالی به بافت‌های حساس٬ می‌توان از استاپر استفاده کرد. این کیت برای دندانپزشکان تازه کار بسیار مناسب است. استاپ‌های این کیت متحرک بوده. و مصرفی نیستند. استاپر‌ها فقط با دریل‌های بلند قابل استفاده هستند. از نظر تنوع سایزی نیز کامل هستند. این کیت خطرات احتمالی جراحی را کاهش داده و بسیار کار را برای دندانپزشکان راحت‌تر کرده است.

کیت استاپر‌های بایوتک

 

 

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید