انواع ایمپلنت فرانسوی - کیان طب اطلس

انواع ایمپلنت فرانسوی

ایمپلنت فرانسوی چیست ؟

أنواع ایمپلنت فرانسوی چیست؟ هزینه ایمپلنت فرانسوی چقدر است؟ آیا ایمپلنت فرانسوی برای ترمیم مناسب است؟ بهترین برند فرانسوی در ایران چیست؟ همانطور که شرکت کیان طب اطلس به طور تخصصی در واردکننده تجهیزات ایمپلنت از کشور فرانسه است. و محصولات کیان طب دارای آی مد از فرانسه است. در این مقاله به ایمپلنت فرانسوی می‌پردازیم. و ایمپلنت بایوتک فرانسه می‌پردازیم.

کشورهای مختلفی اجزای تشکیل دهتده ایمپلنت را در جهان تولید می‌کنند. می‌توان آنها را به سه گروه تقسیم کرد: ایمپلنت‌های اروپایی٬ آمریکایی و آسیایی. در هر قاره٬ کشور‌های متنوعی در زمینه تجهیزات دندانپزشکی و ایمپلنت مشغول هستند. و به دیگر کشور‌ها صادر می‌کنند. و برخی از این ایمپلنت‌ها نیز به ایران وارد میشود.  ایمپلنت دندان در درمان بی دندانی اهمیت خاصی دارد.

ایمپلنت‌های تولید شده در فرانسه به دو گروه تقسیم می‌شوند.

یمپلنت فرانسوی اندوستیل: 

ایمپلنت فرانسوی اندوستیل از انواع  ایمپلنت‌های بر پایه تیتانیوم است. پایه تیتانیومی (فیکسچر) که شبیه به پیچ کوچک است در استخوان فک قرار می‌گیرد. قسمتی از آن نیز برای قراردادن روکش از لثه بیرون می‌ماند.

ایمپلنت فرانسوی ساب پریوستیل

ایمپلنت ساب پریوستیل دارای پایه تیتانیومی نیست. این ایمپلنت برای کسانی مناسب است که تراکم استخوان کافی ندارند. یا استخوان فک سالم ندارند. و داخل استخوان فک قرار می‌گیرد.  با این وجود استفاده ساب پریوستیل که از انواع ایمپلنت فرانسوی  است. برای این افراد باعث این خواهد شد که ایمپلنت را بر روی استخوان فک و یا زیر لثه قرار داد و نیازی به تراکم استخوانی فک و یا سالم بودن آن نداشته باشد و شرایط کاشت ایمپلنت را برای این افراد فراهم می‌کند.

 برای آگاهی از قیمت انواع ایمپلنت فرانسوی کلیک کنید

بهترین برند انواع ایمپلنت فرانسوی در ایران چیست؟

 

فرانسوی دارای ایمپلنت‌های برندهای متفاوتی هستند.  و در فرانسه کمپانی‌های  زیادی هستند. به عنوان تولید کننده  قطعات ایمپلنت که هر یک از آنها ایمپلنت تولید شده خود را با مارک مخصوص به خود  وارد بازار می‌کنند. از بهترین انواع ایمپلنت فرانسوی را دز ادامه برسی می‌کنیم. ایمپلنت فرانسوی به دلیل کانکشن و مزایای زیادی که دارد. مورد توجه دندانپزشکان قراردارد.

ایمپلنت فرانسوی بایوتک:

ایمپلنت‌های فرانسوی بایوتک دارای بیش از ۳۵ سال سابقه در صنعت ایمپلنت در فرانسه‌هستند. چرا بایوتک؟ شهرت ما بر اساس طراحی دقیق، کیفیت و کاربردی است. این از توجه ما به آنچه دندانپزشکان دیگر نیاز دارند. برای خودشان و برای بیمارانشان ناشی می‌شود. توسط دندانپزشکان برای دندانپزشکان به عنوان متخصصان دندانپزشکی، ما دقیقاً می‌دانیم که همکاران دندانپزشک خود به چه چیزی نیاز دارند.

ایمپلنت فرانسوی برند idi

ایمپلنت idi نیز سابقه زیادی در این حوضه دارا است. دارای تنوع فیکسچر بالا است. و از تکنولوژی‌های روز استفاده میکنند. و به صورت منحصر به فرد این ایمپلنت تولید میشود. ازقیمت مناسبی برخوردار  است. و در مقایسه کیفیت خوبی نیز دارد. و دلیل استقبال از این برند تنوع فیکسچر‌های آن است. این کمپانی در زمینه ایمپلنت محصولات متفاوت و متنوعی تولید میکند.

ایمپلنت فرانسوی برند یوروتکنیکا

یک ایمپلنت دو مرحله ای است. طراحی ایمپلنت با در نظر گرفتن آخرین تحقیقات علمی در ایمپلنتولوژی در مورد حفظ سطح استخوان حاشیه ای (پلتفرم سوئیچینگ) و بهبود پایداری اولیه توسعه یافته است اتصال داخلی – مخروط مورس در ترکیب با یک شش ضلعی – با سیستم Natura سازگار است، بنابراین این و سیستم دارای قطعات مصنوعی مشابه هستند. قطر داخل استخوانی، طول و طرح نخ مطابق با ایمپلنت های سیستم Aesthetica است. ایمپلنت‌های یوروتکنیکال با استفاده از کیت جراحی مخصوص خود در دهان گذاشته  می‌شوند.

هزینه انواع ایمپلنت فرانسوی چه قدر است؟

هزینه ایمپلنت از عوامل مهم در انتخاب ایمپلنت است. نمیشود  یک قیمت مشخص را برای ایمپلنت‌های فرانسوی در نظر گرفت. اما باید گفت به صورت کلی با توجه به کیفیت بالایی که دارد٬  ایمپلنت‌های فرانسوی از قیمت خوبی برخوردار است.  همین موضوع نیز یکی از دلایل محبوبیت خاص ایمپلنت‌های فرانسوی است. در ادامه به عوامل موثر در قیمت ایمپلنت می‌پردازیم.

نوع ایمپلنت٬ از نظر اندوستیل و یا ساب پریوستیل: بسته به این که ایمپلنتاندوستیل و یا ساب پریوستیل باشد.  هزینه متفاوتی دارد.  با توجه به این که مراجعه کنندگان کدام را استفاده می‌کنند٬ باید هزینه متفاوتی پرداخت کنند. و مراجعان ایمپلنت که از انواع اندوستیل طبق دستور پزشک استفاده می‌کنند، هزینه متفاوتی در مقایسه با افرادی که از  ساب پریوستیل استفاده می‌کنند، دارا است.  از دیگر عوامل موثر: ۱-تعداد دندان‌هایی که باید ترمیم شوند. هرچه بیشتر باشد٬ هزینه بیشتر خواهد داشت. ۲-تراکم استخوان فک و سلامت لثه. ۳-شامل بیمه خدمات درمانی و تکمیلی هست یا خیر. 

 

 

 

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید