قیمت ایمپلنت دندان 1402(هزینه استثنایی اقساط بلند مدت) - کیان طب اطلس

قیمت ایمپلنت دندان ۱۴۰۲(هزینه استثنایی اقساط بلند مدت)

قیمت ایمپلنت فرانسوی ۱۴۰۲ چقدر است؟

 ایمپلنت چیست؟. قیمت ایمپلنت فرانسوی چقدر است؟. ایمپلنت دندان روش کاشتنی برای جایگزین دندان از دست رفته است. در دهان در درون استخوان مندیبل یا فک می‌گذارند. ایمپلنت دندان از پایه تیتانیوم و یا زیرکونیا است. و هیچ سمیت ایجاد نمیکند زیرا با بدن سازگاری دارد. هنگامی که در استخوان فک قرارمیگیرد همانند ریشه دندان عمل میکند. و روکش دندان در جای خود ثابت است. در این مقاله قیمت ایمپلنت فرانسوی و دیگر برندها برسی میشود.

 

قیمت ایمپلنت فرانسوی مراحل ایمپلنت و طول درمان

 

مراحل ایمپلنت دندان: 

۱-برسی وضعیت دندان: ابتدا باید وضعیت دهان و فک را برسی کرد. که آیا کیس متاسبی برای ایمپلنت هست یا خیر. برای این منظور عکس دندان‌ها برسی می‌شود. ۲-برنامه ریزی و نوبت دهی: سپس جراح موردنظر برایتان طرح درمان و نوبت قرارمیدهد. ۳-بی‌حسی:قبل از جراحی از داروهای بی حسی یا بی هوشی استفاده می‌شود. ۴-خارج کردن دندان از دست رفته: اگر هنوز دندان آسیب دیده در دهان باشد باید خارج گردد. ۵- ایجاد حفره برای قراردادن فیکسچر. ۶:جایگذاری فیکسچر و بخیه کردن لثه. ۷-زمان لازم برای پیوند استخوان با ایمپلنت دندان و سپس قراردادن اباتمنت. ۷-قالب گیری و روکش.

مدت زمان لازم برای این درمان:

به طورطبیعی ۳ الی ۶ ماه زمان لازم دارد. زیرا باید به استخوان و ایمپلنت فرصت داد تا پیوند استخوان به خوبی انجام شود. و سطح ایمپلنت جوش بخورد.  از ثبات کافی برای تحمل فشار وارد بر فک برخوردار شود. به طور کلی چند ماه زمان نیاز است از قراردادن ایمپلنت تا استفاده از آن. در صورت وجود شرایط تراکم استخوان کافی می‌توان از ایمپلنت فوری یا یک روزه استفاده نمود. که در کاهش زمان درمان و زیبایی و درد کمک می‌کند.

قیمت ایمپلنت دندان در سال ۱۴۰۲:

قیمت ایمپلنت به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • تعداد ایمپلنت دندان که کاشته می‌شود.
  • جنس و متریال  ایمپلنت، و روکش دندان
  • نوع جراحی ایمپلنت: جراحی یک مرحله ای یا دو مرحله ای بودن.
  • نیاز به درمانهای جانبی مانند درمان عفونت لثه، پوسیدگی دندان و… باشد.
  • نیاز به اضافه کردن پودر استخوان.
  • تعداد دفعات مراجعه به ایمپلنتلوژیست.

هزینه ایمپلنت دندانی بسته به شرایط بیمار و برند ایمپلنتی که استفاده میشود. می‌تواند به طور میانگین از ۵ تا ۲۷ میلیون متغییر باشد.

قیمت ایمپلنت کامل دندان

 

 

 

 

 

 

 

قیمت ایمپلنت فرانسوی:

بایوتک دنتالbiotech یک کمپانی اصلی ایمپلنت فرانسوی در بخش مراقبت‌های بهداشتی با ۳۰ سال تجربه است. Biotech Dental طراح و سازنده تجهیزات پزشکی و راه حل‌های دیجیتال است. برای دندانپزشکان، ارتودنتیست‌ها و آزمایشگاه‌های دندانپزشکی راحتی  به ارمغان می‌آورد. هدف گروه ما ارائه ابزار برای متخصصان دندانپزشکی است. ایمپلنت فرانسوی بایوتک لاین‌های مختلف ایمپلنت‌را دارد. که قیمت‌های متفاوتی برخوردار است. مراقبت عالی از طریق فناوری های نوآورانه از اهداف این کمپانی است. در ادامه قیمت ایمپلنت فرانسوی برسی می‌شود.

موقعیت این شرکت بر فناوری های جدید متمرکز شده است. که منجر تولید ایمپلنت با ماندگاری طولانی٬ قیمت بهینه٬ کیفیتی عالی٬ و نتیجه تضمین شده است. قیمت ایمپلنت فرانسوی بسته به تعداد ایمپلنت و نیاز به بازسازی و تزریق پودر استخوان و پیوند استخوان نیاز داشته باشد است. تخصص متخصص به این مبالغ اضافه و در همان جلسه ویزیت و مشاوره به شما اعلام خواهد شد.

لیست قیمت برندهای مختلف ایمپلنت:

لیست قیمت تمام برندهای ایمپلنت

 

 

انواع ایمپلنت فرانسوی:

بایوتک دنتالbiotech یک کمپانی اصلی ایمپلنت فرانسوی  با ۳۵ سال تجربه است. ایمپلنت‌های این شرکت در اروپا، آسیا و آمریکا استفاده میگردد. IDI:از سال ۱۹۸۷، IDI Dental (Implants Diffusion International) تخصص خود را به ایمپلنتولوژی دندان اختصاص داده است. IDI ایمپلنت‌های دندانی خود را طراحی و تولید می‌کند. ام آی بی “MIB در سال ۱۹۹۹ درتولید تجهیزات دندانپزشکی فعالیت کرده است. قیمت این ایمپلنت‌ها از ۷٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان آغاز می‌شود. قیمت ایمپلنت دندان در تهران به ازای هر واحد به طور میانگین از ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ الی ۷٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان است.  برای ایمپلنت‌های اقتصادی، ۷٫۰۰۰٫۰۰۰ الی ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان است.  برای ایمپلنت‌های با کیفیت و ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ الی ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ هم برای ایمپلنت‌های اروپایی و امریکایی به کار میرود.

 

مقایسه ایمپلنت فرانسوی با دیگر رقبا

ایمپلنت فرانسوی mib ام آی بی

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید