کیفیت ایمپلنت فرانسوی - کیان طب اطلس

کیفیت ایمپلنت فرانسوی

کیفیت ایمپلنت فرانسوی

به طور کلی، کلینیک‌های دندانپزشکی در سراسر جهان چند برند را در دست دارند. که فکر می‌کنند برای اکثر مشتریانشان مناسب هستند. و تمایل دارند از یکی از آن مارک‌ها استفاده کنند. یک بیمار قرار است از بین گزینه‌های پیشنهادی توسط متخصص دندانپزشکی یا کلینیک، برندی را انتخاب کند. در این مقاله کیفیت سیستم‌های ایمپلنت و کیفیت ایمپلنت فرانسوی برسی می‌شود. و دانستن به مزایا و معایب هر یک شما را به انتخاب بهترین برند راهنمایی خواهد کرد.

ایمپلنت تک‌دندان

این نوع ایمپلنت همان ایمپلنتی است که در مقالات قبلی ذکر شد. در این نوع ایمپلنت٬ معمولا یک پایه تیتانیومی همان فیکسچر که بیس اباتمنت است. در استخوان فک قرار می‌گیرد. سپس اباتمنت را قرار می‌دهند. و روکش دندان بر روی ‌آنها قرار می‌گیرد. و آنها را ثابت می‌کند. این نوع ایمپلنت بهترین نوع برای جبران نبود یک دندان است. بهترین ایمپلنت  باید بهترین متریال را دارا باشد. ایمپلنت‌های از جنس  تیتانیوم  به دلیل سازگاری با بدن مناسب‌ترین گزینه هستند.

 

کامل‌ترین کیت جراحی با کد‌های رنگی بایوتک دنتال فرانسهبهترین نوع ایمپلنت از جنس تیتانیوم

 

 

   بریج بر پایه ایمپلنت

بریج بر پایه ایمپلنت روشی مناسب برای زمانی است که بیمار سه یا چهار دندان موازی کنار هم داشته باشد. پل ایمپلنت دندان در‌اصل پلی است که به مجموعه ای از ایمپلنت‌های دندانی متصل می‌شود. از آنجایی که ایمپلنت‌ها مستقیماً در استخوان فک شما ثابت می‌شوند. یک پلت فرم پایدار برای نگه داشتن پل در جای خود ایجاد می‌کنند. و با توجه به شرایط پزشک این روش را ممکن است پیشنهاد کند.

ایمپلنت تمام فک به روش All On 4

ایمپلنت‌های دندانی All-On-4 یک روش مدرن برای جایگزینی دائمی تمام دندان‌های شما هستند. درمان انقلابی یک جایگزین کامل قوس برای دندان‌های از دست رفته شما است. که با ۴ ایمپلنت تیتانیوم در هر فک محکم می‌شود. با استفاده از فرآیند کاشت دندان All-On-4 Creative Smiles می‌تواند لبخند شما را در عرض یک تا سه روز بازگرداند. کیفیت ایمپلنت فرانسوی در داشتن این ایمپلنت‌ها با بهترین متریال است.

 

 

ایمپلنت تمام فک به روش All On 4

مینی ایمپلنت‌های دندانی:

در شرایطی که فضای خالی یا تراکم استخوانی کافی برای قرارگیری ایمپلنت معمولی وجود ندارد. مینی ایمپلنت‌های دندانی ساختاری مشابه ایمپلنت‌های معمولی دارند، اما کوچکتر هستند. برخلاف ایمپلنت‌های معمولی، آنها از یک پیچ یک تکه تشکیل شده اند که قطر آن از ۳ میلی متر است. و دارای انتهای توپی شکلی است که از استخوان فک بیرون زده است. بایوتک دنتال دارای short implant در ارتفاعات متفاوت است.

 اما تفاوت اصلی آن با ایمپلنت معمولی داشتن ابعادی کوچک‌تر است.

ایمپلنت فول موس چیست ؟

از دلایل از دست دادن دندان‌ها می‌توان به پوسیدگی دندان٬ کهولت سن و عدم رعایت بهداشت اشاره کرد. راه‌های متفاوتی برای جایگزینی دندان از دست رفته است. که بهترین روش با توجه به شرایط فرد ایمپلنت دندان است. و یکی از روش‌های ایمپلنت روش فول موس است. یک پل دندانی بر پایه ایمپلنت قرارداده شده است. که کاملا ثابت است. مانند دندان طبیعی هیچ حرکت و جابه جایی ندارد. زمانی که فرد بخش عمده یا تمام دندان را خود را از دست داده باشد. این روش بکار می‌رود.

ایمپلنت فوری:

برای انجام کاشت ایمپلنت فوری، ابتدا باید دندان را بکشید.  عکس برداری دو یا سه بعدی انجام شود. جراح دندانپزشک برسی کند. سلامت  بافت‌های سخت و نرم  بسیار مهم و اولین کلید برای به حداکثر رساندن نتیجه است. ایمپلنت فرانسوی دندان به دلیل داشتن انتهایی کروی آسیب به عروق و اعصاب مجاور نمی‌زند. و سطح ایمپلنت دابل ترد است. که این باعث ثبات اولیه ایمپلنت میشد.

در جراحی ایمپلنت، هر اشتباهی که انجام شود به جلو منتقل می‌شود و تجمعی هستند. ایمپلنت را به داخل استخوان فک دریل کرده. و سپس تاج را روی آن قرار می‌هند. و در این مرحله کاشت ایمپلنت تمام است. یک هفته بعد از جراحی لازم است برای چکاپ به دندانپزشک خود مراجعه کنید. البته سه ماه بعد برای قالب‌گیری نهایی و قرار دادن روکش دندان باید مراجعه کنند.

جراحی سینوس لیفت:

سینوس لیفت  جراحی رایج برای ایجاد استخوان کافی در زیر سینوس فک بالا برای کاشت ایمپلنت دندان است. سینوس‌های فک بالا فضاهای پر از هوا هستند که در کنار بینی، بالای دندان‌های پرمولر و مولر بالایی و زیر چشم قرار دارند. یک غشا نازک استخوان داخل سینوس‌ها را میپوشاند. لیف سینوس قبل یا همزمان با کاشت ایمپلنت انجام میشود. سینوس لیفت به دو روش بسته و باز انجام میگردد.

بهترین مارک ایمپلنت کدام است؟

ایمپلنت‌های فرانسوی بایوتک دارای بیش از ۳۵ سال سابقه در صنعت ایمپلنت در فرانسه‌هستند. چرا بایوتک؟ شهرت ما بر اساس طراحی دقیق، کیفیت و کاربردی است. این از توجه ما به آنچه دندانپزشکان دیگر نیاز دارند. برای خودشان و برای بیمارانشان ناشی می‌شود. توسط دندانپزشکان برای دندانپزشکان به عنوان متخصصان دندانپزشکی، ما دقیقاً می‌دانیم که همکاران دندانپزشک خود به چه چیزی نیاز دارند.

بنابراین تصمیم گرفتیم تجربیات بالینی، دوره‌های دندانپزشکی و پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته خود را در اختیار شما قرار دهیم. در حالی که کیفیت ایمپلنت دندان و سهولت استفاده بسیار مهم است. ما همچنین معتقدیم که رضایت مشتری ما بسیار مهم است. ارتباط موثر با مشتریان اولویت ما و راهی برای ارائه خدمات با کیفیت عالی است. ایمپلنت فرانسوی بایوتک تمام موارد فوق را داراست. دارای بهترین متریال. و از نظر تنوع سایز کامل است. انتهای ایمپلنت فرانسوی کروی است. و به اعصاب و عروق اطراف آسیب نمی‌زند. روزه‌های دابل ترد که ثبات اولیه خوبی فراهم می‌کند.

 ارتباط موثر با مشتریان اولویت ما و راهی برای ارائه خدمات با کیفیت

 

کانکشن ایمپلنت فرانسوی بایوتک:

کانکشن ایمپلنت فرانسوی بایوتک SIX THREE است. اباتمنت‌تری شیپ و فیکسچر هگز است. در نیجه سیستم بایوتک کاملا لاک شونده هست. و با یک مورس ۱۰ درجه کاملا لاک می‌شود. بر این اساس کمپانی بایوتک ادعا این را دارد که ۹۹/۹۹درصد اسکرو لوزنینگ یا شل شدن پیچ را ندارد. کمپانی بایوتک برای اثبات ادعا خود دفترچه گارانتی مادام العمر را برای ایمپلنت‌های خود قرار اختصاص داده است.

ایمپلنت فرانسوی بایوتک دارای گارانتی مادام العمر

آیا ایمپلنت فرانسوی برای ترمیم دندان مناسب است؟

برند ایمپلنت فرانسوی و طرز قرارگرفتن ایمپلنت در استخوان انتخابی خوبی برای ترمیم دندان است. برند ایمپلنت فرانسوی و طرز قرارگرفتن ایمپلنت در استخوان انتخابی خوبی برای ترمیم دندان است. کانکشن خاص این محصول این اطمینان را به شما میدهد که فیکسچر و ایمپلنت از دست نمی‌رود. اما با توجه به شرایط دندانپزشکان تعیین میکند که کدام ایمپلنت فرانسوی و چه روشی برای شما مناسب است.

 مزایای ایمپلنت فرانسوی:

ایمپلنت‌های فرانسو مزایای و فواید بسیار زیادی دارند.  و کیفیت مناسبی و تضمین شده  را به بیماران ارائه می‌دهند. علاوه بر کیفیت بالایی که برخوردارد. استفاده از تکنولوژی‌های جدید در ساخت ایمپلنت‌های دندانی از دلایل ایجاد مزایت‌های زیاد برای  ایمپلنت‌های فرانسوی است.  از مزایای ایمپلنت فرانسوی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ۱- کیفیت مناسب. ۲- طول عمر و دوامی که دارند. کمپانی بایوتک در صورت فیلر ایمپلنت٬ ایملنت جدیدی را به شما می‌دهد. ۳- ارزش خرید: این ایمپلنت به دلیل کیفیت بالایی که دارد ارزش خرید دارد. از دیگر مزایا ایمپلنت بایوتک بسته بندی کاملا استریل هست.

معایب ایمپلنت فرانسوی:

از معایب ایمپلنت فرانسوی می‌توان به قیمت بالای ‌آن اشاره کرد. که در قیاس با کیفیت بالای سیستم ارزش هزینه کردن را دارد. از دیگر معایب ایمپلنت فراسوی این است که. عدم شناخت و آشنایی متخصصین دندانپزشک با سیستم فرانسوی به ویژه سیستم بایوتک فرانسه است. به همین دلیل خیلی در کلینیک‌ها و مطب‌های دندانپزشکی دیده نمی‌شود. در صورتی که سیستم ایمپلنت فرانسوی بایوتک در سرتا سر اروپا نمایندگی دارد. و به دلایل مزایای زیاد و کیفیت بالا مورد استقبال متخصصین و مراجعه کنندگان سراسر جهان قرار دارد.

قیمت ایمپلنت فرانسوی:

ایمپلنت فرانسوی از قیمت یکسانی برای مراجعه کنندگان برخوردار نیست. باتوجه به شرایط متفاوت است. بدیهی است که قیمت ایمپلنت فاکتور مهمی در انتخاب ایمپلنت هست. اما باید توجه داشت که این ایمپلنت ماندگاری مادام العمر دارد. ایمپلنت بایوتک دارای دفترچه گارانتی است. و ضمانت محصولات خود را به صورت مادام العمر  میکند. عواملی مانند:تعداد دندان‌هایی که باید ترمیم شود. تراکم استخوان فک. سلامت لثه. بر قیمت ایمپلنت تاثیر دارد.

ایمپلنت فرانسوی ارزان

کیت استاپر: برای اطمینان از عمق عملیات دریل کردن. بدون صدمه احتمالی به بافت‌های حساس٬ میتوان از استاپر‌ها استفاده کرد. این کیت‌ها برای دندان دندانپزشکان تازه کار بسیار مناسب است. استاپ‌های این کیت متحرک بوده است و مصرفی نیستند. از نظر تنوع سایزی کامل هستند. و کالر کد شده هستند. و مناسب کار دندانپزشکان  همچنین بسیار جراحی ایمپلنت را آسان میکند.

کیت استاپر بایپوتک دنتال فرانسه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بسته بندی ایمپلنت‌های فرانسوی بایوتک:

ایمپلنت kontact در دو دسته بندی استریل قرار دارد. این مجموعه داخل یک جعبه کوچک قرار دارد. که نگهداری آن را آسان نموده و استفاده از آن در جریان جراحی راحت است. علاوه بر آن هر ایمپلنت kontact حاوی یک کاور اسکرو در داخل بسته بندی خود هست. نکته قابل ذکر این است که پیش از بستن پیچ در ایمپلنت٬ حتما داخل فیکسچر از خون پاک شود. لازم به ذکر است که نیرو اعمالی لازم برای بستن کاور اسکرو ۱۰ نیوتن بر سانتی متر است. و نیروی لازم برای اباتمنت ۲۰ نیوتون است.

پک‌های ایمپلنت فرانسوی بایوتک برندهای برتر ایمپلنت فرانسوی مزایا ایمپلنت فرانسوی بایوتک

مراحل دریل کردن با دریل‌های بایوتک: ایمپلنت را میتوان ۱-۲ میلی متر پایین‌تر از سطح استخوان قرارداد. تا شرایط باسازی بهتر فراهم گردد.

 

چگونگی دریل کردن ایمپلنت فرانسوی بایوتک

 

قطعات پروتز هلینک ایمپلنت:

قطعات هیلینگ با رنگ طلایی است برای ایمپلنت با قطر ۳ میلی متر.  قطرهای ۳/۶ میلی متر و بالاتر در ارتفاع ۱ تا ۵ میلی متر بر اساس دندانی که جایگزین می‌شود. انتخاب می‌گردند. از نظر سایزبندی کامل و دارای تنوع سایزی بالا هست. قبل از بستن پیچ ایمپلنت حتما داخل آن از خون پاک گردد. تا بعدا مانع از باز شدن پیچ نشود. نیروی لازم برای بستن قطعات هیلینگ ۱۰ نیوتون بر متر مکعب است.

سایز‌های هیلینگ بایوتک

ایمپلنت دیجیتال:

روشی از کاشت ایمپلنت و دندان است. که در آن از تکنولوژی‌های روز در آن استفاده می‌شود. که این روش نسبت به روش‌های و ایمپلنت معمولی سریع‌تر٬ راحت‌تر و دقیق‌تر هست. قالب‌گیری دندان با روش دیجیتال انجام می‌شود. نیازی به خمیر نیست و اسکن به صورت دیجیتالی  با اسکنر‌های داخل دهانی انجام میشود. بایوتک تمامی قطعات ایمپلنت دیجیتال و اسکنر داخل دهانی را دارا هست. اسکنر‌های بایوتک سرعت و دقت بالایی برخوردار است. و تمام نیاز دندانپزشک را رفع میکند. تسهیل در تحویل پروتز فوری.

چرا ایمپلنت فرانسوی بایوتک را انتخاب کنیم؟ ماندگاری ایمپلنت چقدر است؟

ایمپلنت بایکون و کانتکت که در سال ۹۱ در دهان مراجعه کننده قرار داده شده است را مشاهده میکنید. و پس از ۱۱ سال هیچ تغییری ندارد و  همچنان با گذشت چندین سال از کیفیت بالایی برخوردار است. ایمپلنت بایکون ایمپلنت آمریکایی است که از محبوبیت و شهرت زیادی برخوردار است. و با ایمپلنت بایوتک فرانسه در رده ایمپلنت‌های برتر آمریکایی قرار گرفته است.

 

مقایسه برند ایمپلنت فرانسوی بایوتک با سایر رقبا بایوتک و بایکون

اباتمنت‌های بایوتک در دو مدل زاویه دار و مستقیم موجود است. زاویه دار‌ها در ۱۵ درجه, ۷٫۵ درجه, ۲۲درجه موجود است. ساخته شده از آلیاژ تایتانیوم تورک لازم برای اباتمنت های مستقیم و غیر مستقیم ۲۰ نیوتون بر سانتی متر است. اباتمنت‌ها از نظر سایزبندی کامل هستند. اباتمنت‌های cera- post برای ظاهر زیباو مناسب و طبیعی تر پروتز استفاده می‌شوند. اباتمنت‌های پریمیلد در هر سایز و اندازه موردنیاز دندانپزشکان ساخته و استفاده میگردد.

قطعات پروتز ایمپلنت بایوتک فرانسه

 

 

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید