همه چیز درباره ایمپلنت فرانسوی - کیان طب اطلس

همه چیز درباره ایمپلنت فرانسوی

همه چیز درباره ایمپلنت فرانسوی بایوتک

در این مقاله همه چیز درباره ایمپلنت فرانسوی را برسی خواهیم کرد. کاشت ایمپلنت بهترین روش و محبوب‌ترین روشی است که برای کسانی که دندان خود را از دست دادند توصیه می‌شود. چون جراح دندانپزشک پایه ایمپلنت در استخوان فک قرار می‌دهد. ایمپلنت دندان نسبت به سایر روش‌های درمانی ماندگاری طولانی دارد. کشور‌های زیادی در صنعت تولید ایمپلنت دخالت دارند. و از معروف ترین برند‌های ایمپلنت میتوان برند‌های آمریکایی٬ سوییس٬ فرانسوی و کره ایی را نام برد. که امروز بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. در این مقاله  همه چیز درباره ایمپلنت فرانسوی را برسی میکنیم.

ایمپلنت‌های فرانسوی:

فرانسه به دلیل صنعت پیشرفته و تکنولوژی بالا در صنعت تجهیزات دندانپزشکی خوش درخشیده است. چون ساخت ایمپلنت نیازمند تکنولوژی بالایی است. و فرانسه از پیشتازان در این زمینه است و توانایی رقابت با ایمپلنت‌های آمریکایی و سوییسی را دارد. کشور فرانسه برند‌های مختلف ایمپلنت را تولید میکند. اگر شما هم به دنبال ایمپلنت‌های فرانسوی هستید این مقاله شما رو در یافتن بهترین ایمپلنت راهنمایی خواهد کرد.

قیمت ایمپلنت‌های فرانسوی:

به طور کلی ایمپلنت‌های اروپایی از قیمت بالاتری نسبت به تولیدات داخلی برخوردارند. و در میان ایمپلنت‌های اروپایی اشترومن  بالاترین قیمت دارد. و ایمپلنت‌های فرانسوی بر اساس درجه کیفیت قیمت گذاری میشود. اما در هر صورت هزینه ایمپلنت‌ها به نوع و سختی جراحی و جراح دندانپزشک و برند ایمپلنت متفاوت است. اما ایمپلنت فرانسوی از سوییسی و آمریکایی قیمت مناسب‌تری دارند.

ایمپلنت با هر زاویه ایی ایمپلنت فرانسوی قیمت ایمپلنت در سال جدید

 

مزایای ایمپلنت‌های فرانسوی:

در صورت استفاده از ایمپلنت‌های فرانسوی با کیفیت از مزایای زیر بهره مند می‌شوید:

مادام‌العمر: هنگامی که ایمپلنت فرانسوی درست در لثه قرار گیرد. بهترین سازگاری را دارند با دندان‌های مجاور ترکیب شده و مانند یک دندان طبیعی عمل خواهد کرد. و ماندگاری دایمی دارد.

عملکرد بی‌نظیر: ایمپلنت‌های فرانسوی از نظر ظاهری کاملا مشابه دندان‌های طبیعی هستد.  و نمی‌توان فرق بین دندان و ایمپلنت را تشخیص داد. علاوه بر این  از لحاظ  کارایی کاملا مانند دندان‌های طبیعی عمل میکنند. و غذا خوردن و آشامیدن را برای فرد آسان میکند.

مراقبت آسان: مسواک زدن و نخ دندان کافی است و ایمپلنت‌های دندان مانند دندان‌های طبیعی پوسیدگی ندارد اما رعایت بهداشت برای سلامت لثه ضروری است.

آلیاژ تیتانیوم: جنس آن که از آلیاژ تیتانیوم است. باعث می‌شود که مستقیم با استخوان فک ترکیب می‌شود. از تحلیل استخوان و لثه جلوگیری میکند.

دارای مزیت سوییچینگ پلتفرم:  منجر به تماس بسیار نزدیک بین اباتمنت و ایمپلنت شده و هیچ فضای خالی برای رشدباکتری نمی‌دهد. و ضمن اینکه اتصال محکم و قابل اعتماد و طولانی مدت بین این دو قطعه ایجاد میکند.

جنس ایمپلنت:

بهترین جنس را دارد. از جنس تیتانیوم است بهترین جنس را دارد.  سازگار با بدن و عدم ایجاد مسمومیت بدون خوردگی مقاوم دارای استحکام بالا از ویژگی ایمپلنت فرانسوی است.

مزایای ایمپلنت و برسی معایت

برخی از مارک‌های ایمپلنت‌های فرانسوی:

مقایسه انواع برند فرانسویبرند‌های فرانسوی ایمپلنت

ایمپلنت‌های فرانسوی برای چه کسانی مناسب هست؟

ایمپلنت فرانسوی برای افرادی که میخواهند با هزینه متوسط بهترین کیفیت را داشته باشند توصیه می‌شود. البته کیفیت آن با نوع برند فرانسوی که استفاده می‌شود ارتباط مستقیم میشود.

ایمپلنت فرانسوی بایوتک دنتال:

biotech dental بیش از ۳۵ سال است. که تولید کننده و پیشرو در راه حل‌های ایمپلنت نوآورانه و متحول کننده صنعت بوده است. با میلیون‌ها ایمپلنت در سراسر جهان٬ ما نتایج استثنایی ایمپلنت را با یک سیستم واحد ارایه میکنیم. که نیاز‌های هر روش کاشت را برآورده میکند. همراه با قیمتی مناسب. و در میان رضایت دندانپزشک و بیمار را به ارمغان می‌آورد.

از مزایای ایمپلنت فرانسوی بایوتک همان طور که بالاتر اشاره کردیم مادام‌العمر بودن این سیستم است. و برای اثبات این ادعا کمپانی به شما دفترچه گارانتی می‌دهد و در هر جایی از دنیا که باشید ایمپلنت‌های خود را ساپورت میکند.

ایمپلنت فرانسوی بایوتک با ۳۶ سال سابقهایمپلنت فرانسوی بایوتک دارای گارانتی مادام العمر

از طرفی از نظر سایز فیکسچر‌ها کامل است. و در تمام قطعات مشخصات هر قطعه به صورت لیزری روی بدنه آن حک شده است.

جنس آن از تیتانیوم با گرید ۵ هست بیشترین و بهترین سازگاری با استخوان و مقاومت و استحکام بالا.

 

فیکسچر‌های فرانسوی بایوتک دنتال

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید