بهترین برند ایمپلنت چیست؟ - کیان طب اطلس

بهترین برند ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت فرانسویBiotech دارای  بیش از 35 سال سابقه که تولید کننده پیشرو راه حل‌های ایمپلنتولوژی نوآورانه صنعت در فرانسه بوده است.

بهترین برند ایمپلنت دندان٬ ایمپلنتی است که بهترین اجزا و متریال را دارا باشد. و دوام و ماندگاری طولانی داشته باشد. برندهای متنوعی امروزه موجود هست از جمله ایمپلنت‌های فرانسوی. که دندان پزشکان باید بهترین برند را با کیفیت تضمین شده انتخاب کنند. ما در این مقاله شما را به انتخاب بهترین ایمپلنت و بهتریان متریال. علاوه بر آن خصوصیات ایمپلنت فرانسوی بایوتک دنتال راهنمایی خواهیم کرد. به طور کلی اجزای ایمپلنت شامل فیکسچر، اباتمنت، کاور اسکرو، هیلینگ و… هستند. ابتدا فیکسچر داخل استخوان فک گذاشته و سپس اباتمنت را قرار داده و مرحله آخر روکش دندان است.

دو دسته کارخانه سازنده ایمپلنت در اروپا وجود دارد. دسته اول ایمپلنت درجه یک با کیفیت تضمین شده را روانه بازار می‌کند. و دسته دوم قطعات درجه دو دارند. ایمپلنت فرانسوی بایوتک دنتال نه تنها در اروپا بلکه در تمام جهان مورد استفاده و استقبال است. و کیفیت تضمینی با ماندگاری طولانی دارد. به طور کلی ایمپلنت اروپایی گسترده ایی از سازندگان را شامل می‌شود. که شامل کشورهای  آلمان٬ سوئیس، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و … در این گستردگی سهیم است.

ایمپلنت فرانسوی بایوتک دنتال:

Biotech Dental دارای بیش از ۳۵ سال سابقه است. که تولید کننده پیشرو راه حل‌های ایمپلنتولوژی نوآورانه و متحول کننده صنعت در فرانسه بوده است. با میلیون‌ها ایمپلنت و الاینر که در سراسر اروپا قرار گرفته‌اند، اکنون در بازار آمریکا تأثیر گذاشته‌ایم. Biotech Dental میراثی غنی دارد. که نشان دهنده سبک فرانسوی، نوآوری، فرهنگ پایداری و کمک به جوامعی است. که ما به آنها خدمات می‌دهیم. مهمتر از همه، بایوتک ماموریت توسعه فناوری‌ها و محصولاتی را پذیرا است. که سلامت دهان و دندان بیشتر را برای بیماران و موفقیت برای پزشکان ما تضمین می‌کند

ویژگی‌های ایمپلنت بایوتک فرانسه:

Conical Connection: ایمپلنت‌های بایوتک در نتیجه یک فرآیند تحقیق و توسعه دقیق و خلاقانه طراحی و توسعه یافته اند. که در آن طیف گسترده ای از ایمپلنت‌های دندانی مورد ارزیابی قرار گرفته. و نمونه ترین و بهترین ویژگی‌های آنها جدا کردیم. سپس این ویژگی‌های نوآورانه در یک ایمپلنت بی‌نظیر ترکیب شدند که بالاتر از بقیه است.  ازجمله ویژگی‌های ایمپلنت فرانسوی:The  Thread Design: ویژگی‌های هندسی رزوه‌های  روی ایمپلنت.  بر نحوه انتقال تنش‌ها از ایمپلنت به استخوان تأثیر می‌گذارد.

platform switching: پلت فرم سوییچینگ ایمپلنت با ارائه سوئیچینگ پلت فرم استخوانی، اطمینان حاصل می‌کند. که اتصال ایمپلنت-اباتمنت از استخوان دور می‌شود. تا تحلیل استخوان به حداقل برسد و رشد حیاتی بافت نرم امکان پذیر باشد. نتایج زیبایی شناسی بالا٬حفظ بیشتر استخوان قشر مغز. تعویض پلت فرم اتصال ایمپلنت-اباتمنت را از استخوان دور نگه می‌دارد. و جذب استخوان را به حداقل می‌رساند. رشد حیاتی‌تر بافت نرم.

 

ایمپلنت سوییسی اشترومن:

سیستم ایمپلنت دندان Straumann® بر اساس سادگی و آزادی انتخاب طراحی شده است. یک سیستم با یک کیت که می تواند برای همه نشانه‌ها استفاده شود. و مجموعه ای منحصر به فرد از مواد و سطوح مختلف، از جمله فناوری‌های نوآورانه مانند Roxolid® و SLActive®. اشترومن به دلیل تکنولوژی استفاده شده در ایمپلنت‌ها و کیفیت بالای آنها محبوبیت یافته است. ایمپلنت اشترومن با تولید محصولات مختلف و متنوع قشر وسیعی از بیمارانی که نیاز به  ایمپلنت دارند را مورد هدف قراردهد.

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید