معرفی ۶ برند ایمپلنت معتبر - کیان طب اطلس

معرفی ۶ برند ایمپلنت معتبر

معرفی ۶ برند برتر جهان

معرفی ۶ برند ایمپلنت معتبر را در ادامه این مقاله برسی خواهیم کرد؟ ایمپلنت دندان یا کاشت دندان روش جایگزینی دندان بر پایه از جنس تیتانیوم که سازگار با بدن است. درون استخوان فک قرار می‌دهند تا با استخوان فک جوش بخورد که سپس روکش دندان به کمک اباتمنت روی آن سوار می‌شود. از ایمپلنت دندان می‌توانیم برای یک دندان یا تمام دندان‌ها به صورت فول موس استفاده کنیم. بهترین روش درمانی با موفقیت بالای ۹۵ درصد است. از تحلیل استخوان و لثه جلوگیری می‌کند. ایمپلنت روشی است که از تحلیل استخوان و لثه جلوگیری می کند. به علاوه دارای بیشترین  طول عمر دارای استحکام زیاد و بیشترین شباهت با دندان طبیعی است.

چرا ایمپلنت فرانسوی جز بهتریناس

 

آیا ایمپلنت دندان انتخاب خوبی است؟

ایمپلنت دندان برای افرادی که به سلامت و بهداشت دهان و دندان‌های خود اهمیت می‌دهند. گزینه مناسبی است. در ضمن برای انجام ایمپلنت داشتن شرایط مناسب و استحکام استخوان فک لازم است. زیرا ایمپلنت با لثه و استخوان زیرین در ارتباط است در کل این روش برای افرادی که از لثه سالم و بدون بیماری پریودنتال هستند مناسب است.

بهترین انواع برند ایمپلنت در ایران؟

همان طور که می‌دانید امروزه ایمپلنت دندانی برندهای مختلفی دارد. برخی دارای  کیفیت فوق العاده و عملکرد فوق العاده و به عنوان بهترین مارک ایمپلنت شناخته شدند. برندهای ایمپلنت دندانی قطعات و سیستم های ایمپلنت را برای عملیات ایمپلنت دندان تولید می کنند. آنها کیفیت، دوام، نوآوری و قیمت مناسب را در درجات مختلف ارائه می دهند. همچنین، برخی از شرکت‌ها بسیار جدید هستند. در حالی که بعضی بیش‌از ۳۰ سال سابقه دارند.

 

ایمپلنت آمریمایی زیمر:

یک شرکت آمریکایی است که پیشرو در ارائه تجهیزات پزشکی است. آنها برای حفظ کیفیت، ایمنی بیماران سخت کار می کنند. آنها به مراقبت های دندانی به طور کل نگر نگاه می کنند و مهارت برتر را با علم ترکیب می کنند تا محصولات پیشرفته تولید کنند. این ایمپلنت به جای تیتانیوم از آلیاژ تیتانیوم استفاده میکند و از قیمت بالایی در بین ایمپلنت‌های دیگر برخوردار است. دارای ویژگی منحصر به فرد و کارکرد فراوان یکی از بهترین برند‌های ایمپلنت شناخته شده است. آنها علاوه بر اینکه یکی از شرکت های پیشرو در ارائه آموزش و پرورش هستند، خدمات شخصی و پاسخگو را نیز به متخصصان دندانپزشکی ارائه می دهند تا بتوانند بهترین درمان خود را ارائه دهند

بایوهورایزونز: 

Biohorizon، از دیگر برند‌های آمریکایی است. یک شرکت آمریکایی، در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد و طیف وسیعی از گزینه های ایمپلنت را ارائه می دهد. این شرکت توسط تیمی از مهندسان دانشگاه آلاباما تأسیس شد. تمرکز این شرکت بر خدمات، علم و نوآوری است. آنها انواع زیادی از سیستم های ایمپلنت و سایر محصولات دندانپزشکی را ارائه می دهند. این ایمپلنت با فناوری نوین لیزرلاک ساخته شده است. با به کاربردن این تکنولوژی در ساخت ایمپلنت شاهد افزایش کیفیت و قیمت قابل ملاحضه ایی هستیم.

ایمپلنت نوبل بیوکر:

این شرکت بیش از ۶۰ سال سابقه و داری اعتبار بالایی هست. در حال حاضر در آمریکا٬ ژاپن و سويد فعال و دارای نمایندگی است. جز بهترین ایمپلنت‌های جهان شمرده میشود. و همچنین  این برند ایمپلنت زیبایی دندان و اصلاح لبخند زییایی را به مراجعین ارايه می‌دهد.

 ایمپلنت سويسی اشترومن (Straumann):

از بهترین برند‌های  ایمپلنت سوئیسی، اشترومن خاورمیانه است. این ایمپلنت با فناوری مهندسی خاص خود برای افراد که از کمبود تراکم استخوان رنج می‌برند مناسب می باشد.

ایمپلنت فرانسویی بایوتک دنتال:

این برند دارای محبوبیت جهانی است و در سراسر خاورمیانه دارای نمایندگی است. بیش‌از ۳۵ سال سابقه در صنعت دندانپزشکی به ویژه در زمینه ایمپلنت فعال است. به نسبت ایمپلنت‌های اروپایی قیمت مناسب با کیفیت خوبی برخوردار است.

 

بایوتک دنتال بهترین ایمپلنت فرانسه

 

اشتراک گذاری :
دیدگاه خود را بنویسید